GROHE Sensia Arena douchetoilet

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de GROHE Sensia Arena douchetoilet op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

u**k@i**d.com 11-01-2024

Slechte kwaliteit. Zijn we niet gewend van grohe

Wij hebben deze wc 6 jaar geleden gekocht. Inmiddels hebben we al 3x een vervangende wc bril gekregen. De laatste keer moet hij gekalibreerd worden . En ook nu doet de wc niet wat hij moet doen. Wij raden iedereen af deze wc te kopen.

Pluspunten

• Als hij het doet is het een prima douche wc

Minpunten

• Slechte kwaliteit
  • Vaak stuk
  • Duur in aanschaf

j**************@h********** 13-04-2023

Geen aanrader, doet niet wat hij moet doen.

Had ik deze beoordelingen maar voor aankoop gelezen. Dan had ik hem niet gekocht. Maar de badkamerwinkel waar ze hem adviseren, zeiden dat dit beter was dan geberit of vitra. maar dat is niet zo.
De unit reinigt niet goed, ik heb na gebruik geen frissebips en moet meerdere malen spoelen. Je moet ver naar achteren zitten voor de lady wash, de zitting valt schuin naar binnen waardoor ik vaak slaapbenen krijg en het led lampje is al twee keer kapot gegaan. We hebben er een beetje spijt van, zeker gezien ook het bedrag.
Jellie

Pluspunten

• keramiek is randloos en spoelt goed door
  • afstandsbediening is mooi

Minpunten

• reinigt niet goed, geen frissebips
  • vaak defecten
  • zit niet lekker

w********@h****** 09-11-2022

Dit toilet is een miskoop ondanks de mooie reclames

Na 2jaar stopte de toilet er mee ,dit vind ik voor een toilet van €2000 wel erg snel , ook de föhn functie is matig en de geurafzuiging is slecht, aangezien hij de geur afzuigt in het toilet en ongefiltert weer uitblaast
Als ik dit had geweten had ik doorgespaart voor een geberit
W.Leurs

Pluspunten

• Het spoelen is goed

Minpunten

• Snel defect
  • Matge fhon functie
  • Slechte geur afzuiging

m***********@g******** 01-07-2021

Werkt niet goed.

Douche doet niet waar ik hem voor heb, maakt niet schoon,.
Föhn werkt matig, drogen duurt veel te lang.
Geur afzuiging werkt niet, lijkt wel of hij de lucht de ruimte in blaast i.p.v. andersom.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit

Minpunten

• Spoelt niet schoon bij mij.
  • Föhn werk matig
  • Geur afzuiging werkt niet.

Jack 27-02-2021

Great toilet - no heated seat is a BIG miss

We bought our Grohe Sensia Arena toilet for bathroom 1, and a separate bidet seat for 800 Euros with a heating option, for bathroom 2. Papa loves the Grohe, it does a much better job of cleaning, has more customization options, and never runs out of hot water. However all the rest of our 5 person family will ONLY use the 800 Euro bidet seat in the other toilet because it has a heated seat.

Not having a heated seat option on the Grohe is a HUGE design and product offering error. Especially considering competitive offerings, and the fact that hanging porcelain toilets installed on outside walls can get very cold.

This toilet was designed by utilitarians... so while its existing features are great, in our opinion they are overpowered by the absence of this one critical feature.

Pluspunten

• Beautiful design
  • Never ending warm water!

Minpunten

• No heated seat...really?!
  • No heated seat...REALLY?!

TvG 29-09-2019

Gaat snel stuk

2 defect in 2 jaar tijd. hij stopt er ineens mee en dan kun je weken wachten op een monteur. De android app werkt niet

Pluspunten

• Douchefunties
  • Afstandsbediening
  • Flushkit

Minpunten

• Snel stuk
  • De app doet niks

C. v. Rijsewijk 07-06-2018

GROHE Sensia Arena douchetoilet

Douchefunctie werkt prima, ook de instelmogelijkheden zijn goed.
Föhn werkt maar matig. Echt drogen duurt te lang.
De bevestiging van de pot aan het frame bevat een cruciale fout, de twee bevestiging- schroeven oefenen een moment uit op het keramiek en omdat keramiek niet kan buigen loop je het risico dat de pot breekt (dit overkwam mij).
De beschrijving van de android app is niet te vinden!! De gehele montage beschrijving is zeer matig.

Pluspunten

• Douchefunctie
  • Instelmogelijkheden

Minpunten

• Föhn
  • Androidapp
  • Bevesting pot geen aandraaimoment opgegeven

Herman2468 16-05-2018

zeer comfortabel

Comfortabel douchetoilet met mooie vormgeving. De brilopening is in tegenstelling tot bij opzetbrillen ruim. De douchefunctie werkt goed en heeft diverse variaties. De föhn (wordt bijna droog) en de geurafzuiging werken goed. Handige afstandbediening voor op de muur. Met de separate automatic flush kit kan je ook via de afstandbediening doorspoelen (superhandig) en/of kan je bepalen dat er na een aantal seconden na het opstaan automatisch wordt doorgespoeld. Automatische reinigingsfunctie van de douchekop is top. De automatische open/dicht functie werkt goed. Lichtje in de wc-pot is een leuke gadget. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Beetje jammer dat de bril niet verwarmd is.

Pluspunten

• mooi uiterlijk met ruime brilopening
  • goede prijs/kwaliteitsverhouding
  • goede douche- en föhnfunctie
  • open/dichtfunctie wc-bril
  • optionele automatic flush kit

Minpunten

• WC-bril niet verwarmd
  • karige gebruiksaanwijzing

Christel 30-04-2018

Luxe toilet

Geur is zoals gezegd echt verdwenen, echt top
Lekker fris na elke beurt met de douche
Nadeel is dat de dames heel erg naar achteren moeten zitten om de voorkant te kunnen spoelen, dat valt me tegen
Ook de föhn droogt niet goed
Let op dat de toilet niet te hoog geplaatst wordt voor de dames als ze relatief naar achteren moeten zitten

Pluspunten

• Warme douche
  • Geur blijft onder in toilet
  • Wc bril automatisch
  • Licht in het toiletpot
  • App op smartphone

Minpunten

• Vrouwendouche te ver naar achteren
  • Föhn droogt slecht

M. Van bogget 23-02-2017

Mooie vormgeving, betaalbaar.

Nu enkele weken in ons bezit. Mooi design, betaalbaar, luxe uitvoering, makkelijke bediening. Helaas moet je echt tegen de achterkant gaan zitten. Misschien even wennen.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Makkelijke bediening
  • Betaalbaar
  • Ook bediening met app
  • Goede geurafzuiging

Minpunten

• Ladyshower niet op goede plaats
  • Slechte droging
  • Je moet helemaal achter tegen wc gaan zitten

I. Kolenbrander 30-09-2016

Grohe Sensia Arena Douchetoilet

We hebben de Grohe Sensia Arena nu enkele weken kunnen gebruiken. Na wikken en wegen om toch de investering te doen t.o.v. een ''normaal'' vrij hangend toilet zijn we blij dat we toch de keuze hebben gemaakt voor deze Arena. Het gebruikt van de douche wc neemt meer tijd in beslag dan voorheen maar je krijgt er dan ook een schoner gevoel voor terug!
En onze zoons vinden het geweldig dat de toilet bril automatisch omhoog gaat als ze het toilet binnen lopen.

Pluspunten

• Hygiënisch
  • Scheelt WC papier
  • Geurafzuiging
  • Goedkoper dan andere modellen
  • Goed design

Minpunten

• nog geen minpunten ontdekt.

Jolanda 29-09-2016

Grohe douchetoilet

Ik vind de douchetoilet erg fijn, scheelt echt veel wc papier. stap nu met een fijn en fris gevoel de wc uit.

Pluspunten

• schoon en fris
  • scheelt in het wcpapier gebruik
  • goede geurafzuiging

A. van Leeuwen 29-09-2016

Mooi vorm gegeven, makkelijk te bedienen.

Goed product, hygiëne, vrijhangend.
Ik beveel het zeker aan. Moderne vormgeving. Prettig dat het een ingebouwde douche heeft, men hoeft niet meer een apart bidet naast de wc te plaatsen.

Pluspunten

• Zie boven

Minpunten

• schoonmaken v onderkant bril met alle randen (2)
  • (2) en hoekjes vergt wat extra aandacht.

K van Leen 28-09-2016

Grohe Sensia Arena douchetoilet

Mooi product, de Sensia Arena douchetoilet is makkelijk te gebruiken! Goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Grohe heeft er een tevreden klant bij.